måndag 18 oktober 2010

Vackra färgsprakande handväskor








Det här märket heter Front tror jag. Känner inte till det. Engentligen är jag inte väsktokig men skulle säkert lätt kunna bli ;).

De här väskorna komer från Oilily, hoppas jag stavade rätt nu.



De här väskorna är sydda i en massa färgglada sextio och sjuttiotalstyger och jag tycker de är helt underbara, verkligen. Skulle vilja sy kuddfodral i sådana här tyger. Har aldrig sytt ett kuddfodral i hela mitt liv ska tilläggas. Har inte sytt någonting sedan nian...

3 kommentarer:

  1. Jädrar vad många fina väskor!! Så många jag skulle vilja ha! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hehe då antar jag att stl 74-80 är lite litet ;). Tradera är superskoj men nu har jag tydligen hållt mig därifrån för länge för nu får jag massa "vi saknar dig"-mail Haha.. Funderar dock på att lägga in barnens vinterskor där för de har ingen köpt än så länge. Hm.. vad brukar en overall gå för? Ex po.p? Sätter man 1 kr som utgångspris då? Kraam

    SvaraRadera
  3. Underbara väskor!Kramar!

    SvaraRadera