fredag 15 oktober 2010

Jeansfavoriter från Gina

Jag älskar Gina Tricot. Dels för att de har så fina kläder och dels för att de är så billiga :). Aldrig har jag "haft otur" med kvalitén heller. Kläderna har behållit både färg och form, tvätt efter tvätt.

Jeans är verkligen jag. Jag har alltid varit en jeanstjej förutom något år under gymnasiet (95-97) då jeans faktiskt var ute.

Jag har ägt ett och annat par jeans från Gina och de har alla varit bra. Jag gillar jeans med normal midja. De beskriver det som "knappen i navelhöjd". Och så gillar jag smala, raka ben. Själv kallar jag det "stöveljeans" :).

Här är tre favoriter. Än så länge äger jag inga av dem MEN i morgon funderar jag på att dra ner på stan och köpa modellen Silvia, svarta för 199 kronor.



Svarta jeans, modellen heter Silvia och kostar endast 199 kronor. Mina i morgon!
Jeans Blair Leather för 299 kronor. Finns i grå och svart också.


Enkla men snygga blåjeans. Modellen heter Olivia, 399 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar