torsdag 14 oktober 2010

Tips på gott mellanmål

I fredags när jag och mamma var på Maxi bjöd dem på något riktigt gott som jag köpt hem idag för att ha ett litet festligare mellanmål

Finn crisp med go oströra

Ta Finn crisp eller den billigare varianten, Eldorados thinn Crisps (jag kör med dem, jättegoda!).
Så blandar du vanlig naturell cremé fraiche och Kvibille Svecia lagrad ost, riven. Du kan köpa den riven i förpackning. Ha i lite gräslök i röran och rör ihop. Ha på röran på brödet.

Gott nyttigt och mättande.
Hoppas det smakar!

1 kommentar:

  1. Mm..låter gott!
    Jag är nästan uppväxt i randiga P O P långkalsonger så det är nostalgi för mig. Min mamma köpte en del kläder till min dotter när hon var liten på P O P och de hade alltid så bra kvalité och förlorade sällan form även om kläderna tvättades massor.
    Ha en skön kväll!
    Kram Nina

    SvaraRadera