onsdag 13 oktober 2010

Mössa på!

Hej på er!

Jag hinner inte riktigt med den här bloggen känner jag. Jag huserar mest på amelia.se under "den dansande mamman".

Nu kommer i alla fall ett mössinlägg :). Jag gillar mössor. De är verkligen en accessoar, ett riktigt smycke. Ibland inbillar jag mig att mössan säger väldigt mycket om personen också. Ja, vill man vara snygg eller funktionell eller...ja :). Både och kanske? ;)

När det gäller barnmössor gillar jag P.OP bäst, tycker att mössorna sitter så bra och är vindtäta och vattentäta och gud vet allt. Dyra men hållbara och kan gå i arv.

Den blåa pälsmössan har Alvin (min fyra och ett halvtåring) och den är superbra, varm vattentät och vindtät. Han har den i rött.

Den röda mössan med liten toffs, också den från P.OP är en vindtät och fleecefodrad mössa, en mer sen-höst mössa. Jättefin tycker jag.

Annars bjuder jag mest på mössor till oss kvinnor.



Sjal från Sisters. Helt underbar!

Så den här mössan till för 249, dyr men så ljuvlig.


Snyggt mösscollage som jag hittade på shoppingbloggen.se

Söt mössa från Lindex för under hundralappen.

Också Lindex


Varm och cool, från Lindex, 149 kronor.
Lindex, 129 kronor (tror jag).



Perfekt med pannband under cykelhjälmen. Lindex, 79 kronor.


En barnmössa från Geggamoja.




2 kommentarer:

  1. Jättefina mössor, men tyvärr kan jag inte ha mössa. Ser inte klok ut. Men du klär verkligen i det. Kramar, Maria.

    SvaraRadera
  2. Hej :). Galet snygga mössor å Jättefina sängar!! Nu har du mail :). Kram!

    SvaraRadera